|
|||||||
![]() |
|
:. Wstęp | :. Główne założenia innowacji | :. Cele | :. Opis innowacji | :. Korzyści z innowacji | :. Opis działań |
:. Ewaluacja | :. Uwagi | :. Bibliografia | :. Wybrane ćwiczenia | :. Zakończenie innowacji | :. Wśród tańczących liści | :. Morze, nasze morze | :. Jedziemy nad morze | :. Uczymy się recytować | :. Ciasteczkowy maraton | :. Dbamy o zdrowie | :. Integracja pokoleń | :. Ruch to zdrowie | :. Chwalimy się swoim talentem | :. Bezpiecznie z Michałem Bębenkiem | :. Muzyka w nas gra | :. W klubie „Bezpiecznego Puchatka” | :. Piękne, brzydkie kaczątko | :. Zimowe zabawy z kinezjologią | :. Bocheński rzeźbiarz | :. Klasowa wigilia | :. Pomalujmy świat | :. Leśne opowieści | :. Leniwe ósemki | :. Kinezjologiczne rymy | :. Z wizytą u pór roku | :. „Staruszek Czas i ptaki” | :. Robimy sałatki | :. Spacerem po lesie | Archiwalne: Pierwsze uczniowskie dowiadczenia drogą do wiedzy | |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|