log

Karolina Kawalec
Zuzanna Pięta

WYCIECZKA W GÓRY

23 listopada 2011 roku członkowie Szkolnego Klubu Krajoznawczo–Turystycznego wybrali się na wycieczkę w góry. Tym razem celem wyprawy był szczyt w Beskidzie Żywieckim — Skrzyczne.

Uczniowie wraz z panią Marią Tomzik oraz kierownikiem wycieczki wyruszyli o godzinie 7.15 z przystanku przy Szkole Podstawowej nr 5.

A oto niektóre relacje uczestników wycieczki:
    — „W wejście na górę włożyliśmy dużo wysiłku, ale warto było. Widok ośnieżonych dróg i oszronionych drzew dodawał nam sił i zapału do dalszej wędrówki”
    — „Jechaliśmy bardzo długo i nie mogliśmy się doczekać, aby wysiąść z busa i rozprostować kości. Kiedy już dotarliśmy na miejsce, mogliśmy podziwiać piękno przyrody. Z ochotą ruszyliśmy na szlak, bo w tym momencie mieliśmy pewność, że będzie to wspaniała przygoda”.
    — „Po paru godzinach wędrówki mocno odczuwaliśmy zmęczenie. Fakt, że jesteśmy początkującymi turystami, nie przeszkodził nam w zdobyciu szczytu. Szliśmy wytrwale i nie baliśmy się przeszkód, które stały nam na drodze. Mimo szybkiego tempa, nikt się nie marudził. Nawet nie zauważyliśmy, kiedy wyprawa dobiegła końca”.

Dowiedzieliśmy się też, że następna wycieczka odbę-dzie się 12 grudnia. Jeszcze nie wiadomo dokąd, ale z nie-cierpliwością na nią czekamy.

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą się zaprzyjaźni z górami. Z powyższych relacji wynika, że nie był to zmarnowany czas. Zachęcamy! Naprawdę warto!